Pracuję w sposób mocno zindywidualizowany, dostosowując program do potrzeb klienta indywidualnego i kultury firmy. Wszelkie programy szkoleniowe, pracy indywidualnej są tworzone wspólnie z klientem. Każdy produkt może być w języku polskim i angielskim.
Moje metody pracy to coaching (executive, biznesowy, indywidualny), warsztaty zespołowe i grupowe, praca własna oparta na obserwacji i analizie, klasyczne szkolenia.
NOWOŚĆ🙂 PROFESJONALIZM W BIZNESIE Jakie zachowania pozwalają nam być postrzeganymi profesjonalnie? Co zrobić, żeby być profesjonalistą? Praca z perspektywy psychologicznej i biznesowej. Proponuję pracę indywidulaną, w małych zespołach do 5 osób oraz warsztaty grupowe (do 12 osób). Praca indywidulana i zespołowa to zindywidualizowane, szyte na miarę budowanie swojego profesjonalizmu. Praca grupowa to budowanie świadomości głównie na bazie podstawowych zachowań ważnych w biznesie (postawa partnerska, zachowania asertywne, komunikacja, organizacja). Ilość sesji przewidywana od 2 do 6, zawsze jest to uszczegółowiane w trakcie spotkania diagnostycznego.
Poniższa lista nie wyczerpuje możliwości współpracy:
interwencja kryzysowa dla liderów
- praca indywidualna
- okiełznanie stresu
- budowanie wpływu
- skupienie na działaniu
siła psychiczna liderów

- badanie siły psychicznej – test MTQ48
- feedback rozwojowy
- praca indywidualna i grupowa
- rozwój liderów, zespołów i organizacji
- transformacja przywództwa
- budowa kultury organizacji
dobre przywództwo
- warsztaty Rola Lidera
- szkolenia kompetencji miękkich liderów
- budowanie zespołów
- rozwój zespołu
- motywowanie
- komunikacja
- wsparcie indywidualne liderów
- coaching biznesowy
- mentoring
- wystąpienia publiczne
- szkolenie
- trening indywidualny
dobry HR = dobre zarządzanie zasobami ludzkimi
- diagnoza zarządzania zasobami
ludzkimi w firmie
- raport ilościowy i jakościowy
- rekomendacje zmian i ewolucji
- wsparcie w realizacji transformacji
- transformacja działu HR
- warsztaty diagnozujące problemy
- usprawnianie i doskonalenie procesów
- wsparcie wdrażania zmian
- rozwiązywanie problemów
pracowniczych
- narzędzia i techniki
- sztuka trudnej rozmowy – warsztaty
dobre narzędzia biznesowe
- „jak prowadzić projekt i zakończyć go z sukcesem” – zarządzanie projektami
- wstęp dla Projektowego Juniora
- zaawansowane warsztaty dla Kierowników Projektów
- „jak sprawić, aby czas stał się moim sprzymierzeńcem” – organizacja czasu pracy
- warsztaty dla poczatkujących
- zaawansowane praktyki dla wyjadaczy
- „jak poprowadzić dobre spotkanie” – organizacja dobrych spotkań
- „jak dobrze zarządzać zespołem rozproszonym lub wirtualnym” – pułapki, ryzyka i dobre praktyki
- wstęp do zagadnienia
- zaawansowane warsztaty liderskie
- warsztaty zamknięte coachingowe na przykładach klienta
- „jak efektywnie rozwiązywać problemy i uczyć tego innych”
- szkolenie wstępne
- zaawansowane warsztaty narzędziowe
- warsztaty trenerskie (Train The Trainer)
- warsztaty zamknięte na problemach klienta
- „jak wdrożyć efektywne zarządzanie” – filozofia efektywnego zarządzania i skuteczne narzędzia
- diagnoza wstępna przedsiębiorstwa
- zarządzanie celami poprzez kaskadowanie
- organizacja miejsca pracy (5S)
- standaryzacja i opisywanie procesów