Menu

Pracuję w sposób mocno zindywidualizowany, dostosowując program do potrzeb klienta indywidualnego i kultury firmy. Wszelkie programy szkoleniowe, pracy indywidualnej są tworzone wspólnie z klientem. Każdy produkt może być w języku polskim i angielskim.

Moje metody pracy to coaching (executive, biznesowy, indywidualny), warsztaty zespołowe i grupowe, praca własna oparta na obserwacji i analizie, klasyczne szkolenia.

NOWOŚĆ🙂 PROFESJONALIZM W BIZNESIE Jakie zachowania pozwalają nam być postrzeganymi profesjonalnie? Co zrobić, żeby być profesjonalistą? Praca z perspektywy psychologicznej i biznesowej. Proponuję pracę indywidulaną, w małych zespołach do 5 osób oraz warsztaty grupowe (do 12 osób). Praca indywidulana i zespołowa to zindywidualizowane, szyte na miarę budowanie swojego profesjonalizmu. Praca grupowa to budowanie świadomości głównie na bazie podstawowych zachowań ważnych w biznesie (postawa partnerska, zachowania asertywne, komunikacja, organizacja). Ilość sesji przewidywana od 2 do 6, zawsze jest to uszczegółowiane w trakcie spotkania diagnostycznego.

Poniższa lista nie wyczerpuje możliwości współpracy:

interwencja kryzysowa dla liderów

  • praca indywidualna
  • okiełznanie stresu
  • budowanie wpływu
  • skupienie na działaniu

siła psychiczna liderów

  • badanie siły psychicznej – test MTQ48
  • feedback rozwojowy
  • praca indywidualna i grupowa
  • rozwój liderów, zespołów i organizacji
  • transformacja przywództwa
  • budowa kultury organizacji

dobre przywództwo

  • warsztaty Rola Lidera
  • szkolenia kompetencji miękkich liderów
    • budowanie zespołów
    • rozwój zespołu
    • motywowanie
    • komunikacja
  • wsparcie indywidualne liderów
    • coaching biznesowy
    • mentoring
  • wystąpienia publiczne
    • szkolenie
    • trening indywidualny

dobry HR = dobre zarządzanie zasobami ludzkimi

  • diagnoza zarządzania zasobami ludzkimi w firmie
    • raport ilościowy i jakościowy
    • rekomendacje zmian i ewolucji
    • wsparcie w realizacji transformacji
  • transformacja działu HR
    • warsztaty diagnozujące problemy
    • usprawnianie i doskonalenie procesów
    • wsparcie wdrażania zmian
  • rozwiązywanie problemów pracowniczych
    • narzędzia i techniki
    • sztuka trudnej rozmowy – warsztaty

dobre narzędzia biznesowe

  • „jak prowadzić projekt i zakończyć go z sukcesem” – zarządzanie projektami
    • wstęp dla Projektowego Juniora
    • zaawansowane warsztaty dla Kierowników Projektów
  • „jak sprawić, aby czas stał się moim sprzymierzeńcem” – organizacja czasu pracy
    • warsztaty dla poczatkujących
    • zaawansowane praktyki dla wyjadaczy
  • „jak poprowadzić dobre spotkanie” – organizacja dobrych spotkań
  • „jak dobrze zarządzać zespołem rozproszonym lub wirtualnym”  – pułapki, ryzyka i dobre praktyki
    • wstęp do zagadnienia
    • zaawansowane warsztaty liderskie
    • warsztaty zamknięte coachingowe na przykładach klienta
  • „jak efektywnie rozwiązywać problemy i uczyć tego innych”
    • szkolenie wstępne
    • zaawansowane warsztaty narzędziowe
    • warsztaty trenerskie (Train The Trainer)
    • warsztaty zamknięte na problemach klienta
  • „jak wdrożyć efektywne zarządzanie” –  filozofia efektywnego zarządzania i skuteczne narzędzia
    • diagnoza wstępna przedsiębiorstwa
    • zarządzanie celami poprzez kaskadowanie
    • organizacja miejsca pracy (5S)
    • standaryzacja i opisywanie procesów